Firmaarrangement i København

Efter sommerferien skal jeg lave et sjov og spændende foredrag til et firmaarrangement på et hotel i København, og jeg glæder mig allerede super meget. Foredraget bliver hovedsagligt om, hvordan firmaet skaber et bedre samarbejde og sjovere arbejdsmiljø. Der bliver også praktiske øvelser, som vil være et sjovt latterkursus, hvor deltagerne smitter hinanden med deres latter. Den samme dag skal jeg mødes med en god veninde i København, som skal have en behandling med Tankefeltterapi, da hun lider meget af højdeskræk. Desuden har min veninde fået udbetalt mange penge fra hendes SP-opsparing, så nu skal der shoppes 😉 Så jeg skal hjælpe hende med at købe en ny computer og højtalere, som er produkter, som jeg har en god viden om. Det skal nok blive en god og sjov dag i København, men først er der sommerferie 😉 Ha en fantastisk sommer!

0 Kommentarer to “Firmaarrangement i København”



  1. Skriv en kommentar

Skriv en kommentar